joi, 24 decembrie 2009

Schumi reloaded!


Ieri am citit o ştire care m-a bucurat foarte mult. Michael Schumacher revine în Formula 1 începând cu sezonul 2010 la echipa Mercedes GP (fosta Brawn GP - campioana mondială la piloţi şi contructori în acest sezon).

Spun că m-am bucurat citind această ştire pentru că, pentru mine, Formula 1 a început cu Schumi şi s-a încheiat cu Schumi. Primele curse de Formula 1 pe care le-am văzut la TV au fost cele din sezonul 1992 adică al doilea sezon în F1 al lui Schumacher. Şi de-atunci am devenit un mare pasionat de curse de F1 şi un mare suporter al germanului.
În 2006 s-a retras din activitate după ce îşi trecuse în palmares 7 titluri de campion mondial la piloţi - record absolut. După asta cursele de F1 n-au mai avut acelaşi farmec... şi am urmărit din ce în ce mai rar.

Dacă până atunci nu ratam nicio cursă şi chiar mă trezeam la ore imposibile să mă uit la cursele care aveau loc în Japonia, după retragerea lui Schumi uşor-uşor interesul a scăzut... iar în 2008 şi 2009 pot să spun că n-am văzut nici măcar o singură cursă cap-coadă.

Parcă mi-era dor de trezitul cu noaptea-n cap, de nervii pe care mi-i făceam la fiecare cursă ascultându-i pe celebrii Dan "Miki" Alexandrescu şi Victor Bonifaciu care nu ştiau altceva decât să caute nod în papură la fiecare victorie a lui Schumacher (pe lângă faptul că habar n-aveau pe ce lume trăiesc), de eternele discuţii în contradictoriu cu tata - care este un "anti-schumacherist" convins (n-am aflat încă de ce?!)...

Ei bine în 2010 o iau de la început. Şi mă bucur. E o bucurie care imi aminteşte de copilărie... Şi, dacă în 2006 - la retragerea lui Schumi , regretam că n-am fost să văd o cursă live pe circuit, în 2010 îmi propun să nu ratez ocazia. Fie Hungaroring (Marele Premiu al Ungariei), fie Istanbul (Marele Premiu al Turciei). Sunt aci aproape şi nu mai am scuză să nu merg! Caut "schumacher-işti" interesaţi să meargă. Facem o trupă şi luăm cu asalt circuitele! :)

Până în 2010... noi să fim sănătoşi... să putem vedea cât mai multe victorii ale lui Schumi!

Forzza Schumi!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu