joi, 19 decembrie 2013

Da! Deci nu...




De ce trebuie ca în România sa meargă toate ca în... România? Grea întrebare! Și fără de răspuns aș zice...
M-am lovit de o situație incredibilă și de neacceptat în orice țară civilizată!!!
Așadar... Vin sărbătorile și, cum e normal, oamenii își mai trimit mesaje cu urări. O modalitate de transmitere a urărilor este tradiționalul SMS. Și ne-am zis și noi la birou să trimitem niște sms-uri cu urări de bine clienților, partenerilor, colaboratorilor, etc.

Și cum lista noastră cu parteneri, colaboratori, clienți, etc. era una destul de voluminoasă am decis să ne luăm o "cartela cartelelor" de-asta de la Vodafone (a se înțelege VodaFAIL) cu sms-uri naționale nelimitat. E plin televizorul zi și noapte cu reclamele lor pentru treaba asta. Ne-am gândit că nelimitat fiind ne-o ajunge să trimitem la toată lista pe care o aveam. Logic, nu sunteți de acord?
Ei bine nu! Aștia de la VodaFAIL au scos o logica nouă... Una revoluționară! De la atâtea oi și ciobani cred că li se trage...

Dar să vă explic! Ne-am apucat noi ieri fain-frumos să trimitem sms-uri. Și am trimis vreo 300. Am stabilit să mai trimitem și azi, și mâine... că mai e ceva vreme până la Crăciun și avem timp să trimitem tuturor. Dar azi a venit surpriza!!?!?!? Primim un mesaj de la VodaFAIL aștia în care ne informează că "urmare a folosirii abuzive a serviciilor numărul a fost suspendat" (sau ceva de genul)!

Hopa! Păi cum vine asta fraților?!?  Adică nelimitatul e de fapt limitat? Sau cum? Și cum adică "suspendat"? Noi am plătit niște bani pentru cartela asta pe care, acum, nu putem s-o mai folosim nici măcar să sunăm la serviciul de relații cu clienții pentru a cere o explicație!!! O explicație pentru oameni normali la cap!

În concluzie ăsta-i nelimitatul românesc! Merge fix românește... Te-apucă lehamitea și durerea de cap!

În fine! Noi să fim sănătoși... Și să ne mai urăm și face-to-face, că-i mai sigur așa!

P.S. Au inteligenții aștia de la VodaFAIL o reclamă cu o veterinară care are de vaccinat 19000 de oi la Jina și stă de trei zile "pe telefoane" și ea și "fratile" dumneaei... că doar au nelimitat! Ce mă întrebam eu: ce treabă are vaccinatul oilor cu sporovăitul la telefon trei zile și trei nopți, ca în basme?  A priceput cineva? Sau e și reclama asta făcută tot cu logica aia revoluționară?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu